Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

luni, 7 ianuarie 2013

Statusurii amuzante haioase

  • Ca tine gasesc si in RECYCLE BIN...Ca mine nu gasesti nici pe GOOGLE
  • In padurea cu alune aveau casa 2 pitici...Vine Cioaka si le spune daca Elodia e aici..?
  •  Citeste : 10 intrebarii fara rost
  • Cine se trezeste de dimineata…casca toata ziua.
  • Cand stapanul nu-i akasa,sar pe geam si intru in kasa.
  • O sa mori bah putza ascultandu`l pe gutza…
  • Draga esti de milioane…i-a 50.000 si dute ...
  • Dansez pe sarma DND
  • Femeile...sunt ca locurile de parcare : cele bune sunt okupate iar cele libere sunt pentru handicapati.
  • Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti kapra! Mai stai o data... :D
  • Astazi… am aflat ce e Iubirea :X …..MAINE….. afli tu ce-i despartirea.
  • Dragostea se naste in priviri, kreste pe buze si moare in lacrimi
  • Nu-s momentan la tastatura, dar dac tipi foarte tare la monitor s`ar putea sa te aud…
  • Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii ....altora !
  • Sunt un rege… am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea d
  • Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit… Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul… Ai fost alaturi de mine kand mi`am busit masina… Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!!
  • Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul…
  • Sunt singur si sunt sigur ka si tu esti sigura ka nu mai vrei sa fii singura
  • Viata e ca hartia igienica.....lunga si folositoare
  • Cand eram mik credeam ca faima si banii ma vor face fericit ..acum ka am crescut .. am realizat ca asa este!
  • aca nu te am pe tine?
  • E bine sa lasi bautura.. dar nu e bine sa uiti unde ai lasat-o !
  • Nu beti apa, pestii fac sex in ea !
  • My name is Bond... Vaga Bond
  • Aici poate fii reclama ta !
  • Doctorul mi-a spus ca sunt nebun.... dar vocile din cap cica nu e adevarat
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din din spital....
  • Bate si ti se va deschide... proces penal !
  • Salvati energia, dormiti la scoala !
  • Vand Pitbull. Mananca orice si ii plac foarte mult kopiii..
  • Angajez Clown. Rog seriozitate !
  • O femeie trebuie sa faca 70 de lucruri.. 69 si cartofi prajiti !
  • Stiti care e partea cea mai nasoala ?Mama prostilor e mereu gravida
  • Bautura si gagici pentru toti cei de aici !
  • Daca vin cu-n sac de nuci .. e de ajuns sa-ti dau la buci?
  • Doar cu sabia si cu pumnu ... Poti sa ajungi numaru 1!
  • Ce par frumos ai .. pacat ca iti iese din nas !
  • Ce bine arati .. ai fost bolnava ?
  • Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie… cerul plangea pentru ca pierduse cel mai frumos inger !
  • In bere e putere. In vin e sanatate. In cognac e distinctie, iar in apa sunt mikrobi..
  • Te Iubesc si nu vreau sa te pierd… voi lupta sa recastig iubirea noastra pierduta candva…
  • Mi-am luat de curand BMW X5 si l-am tunat pana l-am fackut ARO !
  • Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste decorul unei sincere prietenii numai daca spectacolul a luat sfarsit
  • Daca intr-o zi gasesti femeia cu altu si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !.
  • Viata e un joc de rahat... dar macar are grafika buna !
  • Poimaine se implinesc 2 zile de cand nu mai fumez... asta da vointa !
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez......... un singur defect am - mint de rup !
  • NU FURATI ! Parlamentarii nu suporta concurenta.
  • Eu le stiu pe toate ....da-s maritate !
  • Join the dark side .... we have cookiez !
  • Am mancat usturoi ... Nu pot vorbii !!!
  • Cand eram mic credeam ca faima si banii ma vor face fericit.Acum ka am crescut am realizat ca asa este !
  • Fetele imi bat in geam.....si n-aud .... am termopan.
  • Mai bine taci si doar pari prost .... Decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !
  • Invisible to everyone ! .... only loosers can see me.
  • Prea bun ca sa fiu Light !
  • Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii ...altora !
  • M-am sculat cu fata la cerceaf asa ca nu ma intoarce !
  • Esti o fata de milioane…i-a 50 de mii si du-te ...
  • INCREDIBIL.. Incearca si tu l ! Da-te de 3 ori cu capul de monitor, Da-ti cu tastatura in gura de 20 de ori, Arunca-te pe geam si inchide ochii ..ca rezultat ai sa vezi persoana iubita ce ti-e harazita sa-ti fie nevasta
  • Ce par frumos ai ... pacat ca iti iese din nas !
  • Ce bine arati ... ai fost bolnava ?
  • Astazi am aflat ce e Iubirea .... maine afli tu ce-i despartirea !
  • De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?!
  • Caut cu lumanarea… gasesc aproape orice
  • Eu sunt negru ca piperu ma iubeste tot cartieru..

  • Socializer Widget By Blogger Yard
    SOCIALIZE IT →
    FOLLOW US →
    SHARE IT →

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!