Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 20 ianuarie 2013

Proiect nou un blog despre sport

Salut tuturor cred ca ati observat ca nu am mai fost activ pe blog nu am mai fost pentru ca am fost ocupat cu scoala si lipsa de ideei insa in timpul asta m-am gandit sa incep un nou proiect un blog despre sport stirii la zi din lumea sportului in general fotbal,handbal,evenimente din sport si alte sporturii blogul v-a fi gazduit pe platforma blogger, vom avea o pagina de facebook pentru a ne promova blogul v-a fi gata in maxim 1 saptamana adica cu aspectul,echipa ca de unul singur nu voi reusi... ,promovarea,parteneriate ,technic etc. momentan in echipa sunt 2 membrii eu si administratorul blogului Anuntul-Zilei  daca doriti sa lucrati cu noi puteti sa lasai adresa de email messenger intr-un comentariu daca blogul v-a avea succes ii voi lua si domeniu .info sau .org , voi continua si cu anuntulsaptamanii voi posta cat de des pot dar in perioada asta mai putin pentru ca o sa ma ocup de blogul de sport ca v-a fi gata va voi anunta si voi pune linkul pe blog ...

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!