Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 6 ianuarie 2013

10 intrebarii fara rost

Sunt niste intrebarii care le punem noi zi de zi fara rost si nu ne dam seama ca sunt fara rost am facut un top 10 intrebarii fara rost sau sa ii spun asa mai simplu 10 intrebarii fara rost fara top

Citeste: Meme-uri amuzante poze amuzante

1. Intri in casa si se gaseste tot timpul cineva sa te intrebe :  Ai venit?  Nuuu,   defapt, este spiritul meu. Creierul tau bolnav isi doar imagineaza ca as fi venit. In categoria asta intra si toate celelate intrebari cu raspuns evident, gen : "mananci ?"

2. Dormi?  Evident, ca sa raspunzi la intrebarea asta, trebuie sa te trezesti... parerea mea e ca e cea mai stupida intrebare...

3. Ce mai faci? o intrebare stupida la care toti raspundem : "Bine". Defapt, ar trebui sa ne apucam sa povestim ce mai facem...adica… tot ? Dar si asa folosim intrebarea zilnic si raspunsu la fel

4. Alta intrebare agasanta si fara rost : Ce-i cu tine? ce-i cu mine?? nu-i nimic cu mine . Cum raspunzi la intrebarea asta ?

5. Mai traiesti?  Nu, am murit.

6. Cum e la scoala? Foarte frumos. Cum poate sa fie la scoala, altfel decat ca la scoala ? "E cald, ca la plaja".

7. Ai un numar de telefon?  Nu, in secolul XX I, eu n-am telefon. 

8. Tu fumezi?!  Atunci cand esti cu tigara in mana si te intreaba cineva chestia asta, nu prea ai ce sa raspunzi.. "Nu, trag din filtru sa nu se stinga la capatul celalalt !"

9. M-ai sunat?  Suni pe cineva, nu-ti raspunde si dupa aia te suna inapoi.. "M-ai sunat ?" Nu eu, am virusi extraterestri pe telefon si suna de nebuni numere din agenda. 

10. Ai innebunit ?  Din aceeasi categorie :esti nebun/prost/ retardat/alte adjective de genu'.



 Imaginea este luata de pe un site nu imi apartine


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!