Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

marți, 10 iulie 2012

Poze de tot rasul

      De mult nu am mai postat ceva comic si nu am rezistat tentatiei asa ca am sa va pun niste poze chiar comice cu mai multe chestii dar in prin plan pisicile ca deobicei dar sunt si alte personaje sper sa va placa si sa va amuzati  la fiecare poza pe care o pun o sa bag si o descriere sa va spun parerea mea :
 
in poza asta ar fi vorba despre un Rapper sau Gangster sau mai stiu eu cu o ditamai gorila pe el  nu prea am ce sa zic despre aceasta poza decat tare si uitati-va ce fund mare are gorila !

In aceasta poza ne exprima ce produce animalul
1.Vaca - lapte 2.Gaina -oua 3.Porcul- carne
Deci cele 2 animale sunt happy mai pe scurt si sarcaul porc merge la taiat

Aceasta poza vorbeste de la sine 3 iepuri care fac ciuc ciuc si unul care asista dar cea ce ma impresioneaza si in acelas timp ma amuza este ca sunt 3 iepuri unul peste altul care fac ciuc ciuc!
 
Ce sa va spun despre poza asta pai este o broscuta din nu stiu ce fabricata si o fetita care se uita la ea si se amuza!
 
Poza vorbeste de la sine!

Un caine sau asa ceva este la ananghie deoarece au venit 2 pisici sa-l atace oare scapa?

Elefant nebun :))

asa este o diferenta care mie imi plac foarte mult pentru ca iti explica si in acelas timp te amuza este diferenta dintre Europa si USA!

Ce sa zic despre  ea poza vorbeste de la sine :))

O poza animata comica

Broscuta nebuna :))

Decapitati !!

Evolutia! Sper ca v-au placut pozele!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!