Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

luni, 9 iulie 2012

O pustoaica de 10 ani canta demential Rolling In The Deep

         Imi pare rau pentru ultimele probleme cu blogul am cautat inebunit in ultimele saptamanii o tema buna pentru blog si insfarsit pot spune ca am gasit una este actuala de acuma este usor de folosit nu are buguri si functionea-za perfect cred ca am pierdut cu asta 30% din traffic dar ce sa-i faci.. daca nu gaseam ceva bun si imi mai cer o data scuze tuturor vizitator-ilor care imi citesc blogul acum sa trecem la ceva frumos eram pe youtube plictisit dupa o zi grea de SUMMER si am vazut o pustoaica de 10 ani nu stiu din ce tara dar in proporti de 50%  cred ca e din Romania dar in fine.. canta extraordinar pentru varsta ei am ascultato de multe ori pentru ca imi place melodia si imi place vocea ei  merita ascultata:
Are o echipa buna pustoaica in spate cel putin asa am vazut.. sunt sigur cand va creste va ajunge in top daca este sprijinita daca este din Romania nu stiu zau daca va ajunge dar poate si sper sa ajunga pentru ca merita cu adevarat! 

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!