Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

miercuri, 11 iulie 2012

Daca curentul nu se descoperea?

        Daca energia elctrica nu se inventa eram dupa parerea mea mai primitivi dar sunt sigur ca oamenii cu mintii stralucite gaseau ceva dar nu asa de repede dar oare ce ar fi descoperit?
Asta ma intreb mereu dar daca au descoperit... in fine daca energia electrica nu era nu aveam 1.lumina seara
2.radio 3. Telefoane simple si performante si multe altele care le folosim in fiecare zi cu curent oare daca energia electrica nu se inventa nu aveam nici internet.. si eu nu aveam blogul si poate nici nu stiam ce este curentul electric recunosc ne face viata mai buna dar uneori ne distruge pentru ca nu  le folosim moderat ci excesiv si asta nu e bine..  eu ce as prefera? Pai sincer si zic sincer mi-ar placea si fara curent pentru sa vad cum e sa ai altcv inafara de curent.. dar mi-ar parea rau sa nu am curent pentru ca n-as putea scrie pe blog sa stau pe net sa folosesc telefonul si sa ascult bineinteles radio  cine o creat curentul nu e sigur.. din cate stiu eu dar cred ca niste oamenii cu niste mintii stralucite au facut curentul! 

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!