Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 15 iunie 2012

[3]Recomandari

 Am vazut pe niste bloguri niste recomandari asa ca mam hotarat sa le fac si eu de acuma in fiecare vineri vor aparea 3 recomandari ale saptamanii uneorii pot aparea joi seara dar depinde vineri vor aparea maxim la ora 5 depinde de cum am timp pot aparea si mai multe recomandari uneorii dar si mai putine depinde de cate evenimente in saptamana respectiva bun acuma sa incep cu recomandarile :
1.Monkey troble sau mai bine zis un prieten deosebit filmul are ceva vechime insa este foarte amuzant este vorba despre o fetita si o maimuta inteligenta maimuta a fost invatat de un om ciudat si rau sa fure ea fura bijuterii banii ce prindea de valoarea iar maimutica fuge iar dupa? Veti vedea in film.
Trailer :

2.O melodie superba care imi place foarte mult si eu zic ca merita ascultata :




3. Ultima recomandare pe saptamana asta este un tip care ne face sa ne amuzam acel tip se cheama Mikey Has el are doza de has si vreau sa va arat episodul acesta comic :

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

2 comentarii:

  1. super tare doza de has si filmul l-am vazut la tv pe pro tv deci super recomandari abia astept sapatamana viitoare ce va fi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina e melodia de la Alex Cery

    RăspundețiȘtergere

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!