Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 15 iunie 2012

adf.ly bot 2012 + tutorial adf.ly

   Salut am zis sa postez si ceva in zona botii hackuri dar care se categorizeaza in eticheta internet ce este adf.ly bot si la ce ajuta? Pentru inceput voi incepe cu adf.ly cu acest site puteti face banii prin scurtarea linkurilor de exemplu  youtube fara prescurtare iar cu prescurtarea adf.ly arata cam asa youtube cu prescurtare cel  mai mult castigati cu vizitatori care vizualizeaza linkul din us sau canada sau spania la ce din romania este mai mic dar sunt metode ca adf.ly bot care puteti avea un venit bun din adf.ly  eu sincer am castigat pana acum cu adf.ly de cand il folosesc nici 4 lunii dar l-am folosit putin pe blog mai mult am folosit cu adf.ly bot am castigat 15 dolarii  pentru a va inregistrati la adf.ly de pe acest link :adf.ly inregistrare dupa ce va inregistrati puteti incepe sa scurtati linkuri si sa incepeti sa faceti banii linkurile le puteti posta pe forumuri bloguri etc. daca vreti si o mana de ajutor facem schimb reciproc  doar trebuie sa imi spuneti linkul dvs. dati pe acesta clic si eu in schimb voi da pe a dvs. : link si pentru a face mai multi banii va voi da adf.ly bot 2012 folositil cat puteti de mult pentru o suma mai mare link download :Adf.ly bot 2012 instalarea este simpla si nu are nevoie de instructiunii

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!