Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

joi, 14 iunie 2012

Dictionar Francez-Roman traduceri perfecte

  Buna am zis sa postez ceva nou pe blog si am venit cu un lucru bun si am zis sa va zic si voaua cititorii de anuntulsaptamanii stand eu asa pe internet pe (google) aveam nevoie ceva la franceza si zic sa nu merg pe google translate ca nu traduce bine in franceza asa ca am cautat un dictionar online util si foarte usor de folosit francez-roman l-am tesat vo 30 de minute 20 de minute si dupa parerea mea merge perfect am bagat si propoziti lungi si mergea tot perfect site-ul este in limba romana construit de romani si asta este un lucru de lauda ca au facut un asa site este foarte usor sa umbli pe el nu are reclame enervante are dar nu multe si nu sunt enervante asta conteaza este mult mai bine sa umblati pe acest site sa traduceti ceva din franceza in romana decat sa umblati cu un dictionar adevarat real  si sa tina 5 minute 10 sa gasitit un cuvant mai bine scriet-il aici si in max 30 sec la gasit cu traducerea corecta traduce mai bine decat google!!!
Link : Dictionar francez-roman online!!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 comentarii:

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!