Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 15 iulie 2012

Monster(Untz Remix) - Eminem ft. Drake ft Lil Wayne ft Kanye West

            Am primit si primul guest post de la cineva pe nume Alex un prieten foarte bun cu o melodie super tare  am ascultato prima data neremixata iar dupa remixata iar varianta remixata era mai tare si melodia imi placea asa de mult asa ca la rugamintea lui am pus aceasta postare pe blog cu melodia aceasta remixata foarte tare  merita ascultata:
prima data va pun o varianta dupa alta cu Fernando Torres facand niste scheme super tari voi incepe prima data cu cea normala
si varianta cu Fernando Torres care mie imi place mai mult:

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 comentarii:

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!