Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

miercuri, 18 iulie 2012

Festivalul medieval sighișoara 2012

 Cu ocazia că Sighișoara organizează festivalul medieval am zis să postez despre acest lucru anul acesta va ține numai trei zile normal trebuia 1 săptămâna sau 10 zile dar pentru că în saptamna ce se desfășoară festivalul este referedul dacă vrem să-l dăm pe Base jos eu voi zice !!DA!! Clar!! 
 nu știu pe cine mai prostește acum Base dar în fine am cam deviat de la subiect ce va fi anul acesta la festival? Păi din câte am văzut eu cu niște prietenii vor fi jocuri gen mașinuțe carusele și altele... până acuma atât am văzut și sigur vor venii tarabele cu lanțuri din tinichea și persoane care vând anumite chestii în rest nu știu dacă vor fi concerte sunt sigur că nu va fi și în rest.. ce să mai zic va fi frumos de vineri va fi festivalul până luni sper să veniți și să vă distrați!! Festivalul se va desfășura în cetate și în centru  

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!