Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

joi, 19 iulie 2012

[4]Recomandari

[4]Recomandari

1.Inghetata:

Nu am gasit alta imagine cu aceasta inghetata foarte buna pe timp de vara, asa ca am zis sa vo pun pe asta este o combinatie de pepene rosu cu simburi de ciocolata este extraordinara combinatia, este foarte delicioasa si nu este deloc scumpa mai mult de 1-2 lei nu costa aceasta inghetata poate fi cumparata de mai oriunde de la orce magazin care vinde produse alimentare.

2.Muzica:

Am vazut o melodie noua de la Eli pe un blog foarte tare pecanal.eu si mi-a placut foarte mult nu este foarte cunoscuta pentru ca este noua Eli o canta in colaborare cu George Hora

3.Comic:

Am primit de la un cititor un video foarte amuzant cu cainii si pisicii este din 2008-2009 stiu este putin cam vechi dar umorul nu dispare videoul dureaza 1 minut si 28 de secunde vizionara placuta:
si ca sa nu fie singur va mai pun un pufulete foarte foarte dragalas care face miau

4.Film:

Saptamana aceasta mai uitat la foarte multe filme pentru ca este vara si este foarte cald si nu prea iti vine sa iesi din casa cel putin asa e cu mine si am vazut multe filme faine dar numai unul pot posta asa ca l-am ales
este vorba despre un film din 2006  dureaza parca 93 de minute si mereu te tine in suspans si in amuzament
pentru vizionarea filmului accesati acest blog de filme: FilmeMulte

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!