Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

marți, 31 iulie 2012

Distractia de marti

   De cand m-am reapucat de metin2.ro de 4 zile m-am reapucat nu mai ideei de postarii si plus ca acuma am un proiect cu un forum mare care il vom muta va voi anunta cand gatam de acea ieri nu am postat am zis sa fac iara o chestie genu distractia de vineri insa azi pentru ca e marti se va numi distractia de marti azi voi posta niste poze comice si o melodie care imi place mie mult sport la ras:

1.Fortele de munca:

2.Angry Birds real!

Angry Birds – varianta reala

 3.Like a boss

4.Moise la pescuit:

Moise la pescuit

4.La tortura

5.Asta se intampla daca asculti Justin Biber:

 

6.Tu crezi in fantome? 

6.Da pot sa plec in oras?

Si acum ca am gatat cu pozele o melodia foarte misto:

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!