Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 29 iulie 2012

Basescu a picat sau s-a scufundat

S-a terminat si acest Referendum cu o victorie pentru noi Romanii chiar daca eu nu am putut vota pentru ca nu am 18 anii tota familia mea a votat DA  Base a picat sau cum zic unii si pe metin si pe alte bloguri sau site-uri s-a scufundat vaporasul sunt foarte fericit de acest rezulatat si pentru ca bucuria sa fie mai mare multi dintre Romanii au mers in piata Victoria sau cum se numeste din Bucurestii ca sa sarbatoreasca eu sunt din Sighisoara ca daca era mergeam si eu l-a vot se spune la Antena 3 si Realitatea ca au fost pe 9 milioane de persoane si asta este foarte bine pentru ca in tara asta sunt 22 de mio de persoane si am reusit chiar daca ungurii nu au votat dar nu inteleg 16% din persoanele care au votat au votat cu Base cine mai voteaza cu Base? Chiar nu inteleg dupa tot ce o facut oamenii mai voteaza cu el in fine eu sper ca la alegerii sa castige Antonescu pentru ca merita a muncit foarte mult voi sau familia dvs ce a votat da sau nu? Sau nu au mers la vot astept raspunsurile! 

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 comentarii:

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!