Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 8 iunie 2012

Cum va arata Romania in 2030

 Am zis sa va povestesc despre Romania in 2030 cum cred eu ca va fi am cititi si niste articole.. cum poate va fi si toate ne aduc la...  deoarece dupa ultimul studiu suntem mai putini cu 2 milioane si acum cum Romanii sunt tot mai putini iar romii tot mai multi in am sa va arat o poza probabila in 2030
50% sunt sanse sa fie asa ca romii sa fie 70% din populatia Romaniei iar Ungurii 20% si romanii  30% nu am nimic cu romii sau unguri multi sunt de treaba insa
ganditiva putin cum va arata Romania asa.. si acum nu arata foarte bine dar inca mai merge !!
Poza este insa destul de comica deoarce copilul are un par cu un galben intens si toti romii de langa el care sunt uimiti ca vad pe cineva alb!! Tare nu? Nu.. cine ar vrea sa traiasca intr-o tara asa poza asta a fost facuta mai mult pentru a arata ca romii se inmultesc de 60%  mai repede de cat romanii daca vom ajunge asa.. sa speram ca romii se vor schimba!!!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!