Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 8 iunie 2012

Ce urasc barbatii cel mai mult

 Am sa va zic ca ce urasc barabatii cel mai mult mam informat de pe anumite articole si am ajuns la o concluzie si acea este ca barbati urasc urmatoarele chestii :
1. Unii  cand vin de la serviciu obositi vor neaparat ceva pe masa si atunci se enerveaza cam 15% din barbatii din Romania fac asa din studile facute
2. Cand este iubita/nevasta/logodnica somnoroasa si vrea la nani iar barbatul vrea sa se joace cu ea sper ca ati inteles ce am vrut sa spun asta enerveaza la culme aici 75% din barbatii din lume fac asa!!
3.Televizorul nu merge  si meciul favorit e pe cale sa inceapa ce faci? Mergi la vecin ala nu vrea sa se uite mergi la alt vecin ala e plecat mergi la altul ala se plimba undeva.. ce sa faci? Trece asa 1 ora aproape 2 si merge barbatul la alt vecin si intreaba ma pot uita cu tine la meci? Si ala zice pai so terminat ma desteptule!! Asta ar fi.. obositor,enervant,stresant
4.Un alt lucru enervant ar fi acela de a nu iti gasi cheile uitati o poveste inventata de mine :
pff ma unde am pus cheile? Oare in pat? Oare in pantaloni ? Oare leo fi ascuns copilu? Ma duc si il intreb si imi zice apai tati eu credeam ca nu iti mai trebuie si le-am dat la caine
5.O plimbare cu prietenii cu bicicleta sa va povestesc alta poveste amuzanta :
Ma plimb cu prietenii mei cu bicicletele prin padure vad o chestie interesanta pe jos seamana cu 100 de euro zic stai ma sa ii iau mam oprit timp de 3 minute sa vad ce e am luato si era o hartie murdara ma uit in jur nu mai era nimeni strig cat ma tine glasul nimic iau bicicleta ma plimb.. timp de vo 2  3 ore si ajung intr-un sat Mojogorita il intreb pe un batran daca ati vazut niste biciclisti el raspunse ca plecase de acum 2  ore si ca am gresit drumul si iara trebuie sa urc padurea !! Asta ar enerva la culmea


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!