Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

miercuri, 23 iulie 2014

Anamaria Prodan, în lacrimi la TV: "Era eroul meu..."


Anamaria Prodan a izbucnit în lacrimi în cadrul ediţiei de miercuri a emisiunii "Agentul VIP", când a început să vorbească despre tatăl ei decedat în urmă cu mai mulţi ani. Vedeta a mărturisit că, pentru ea, tatăl ei încă nu a murit şi că îl aşteaptă în fiecare zi să vină acasă.

Anamaria Prodan a vorbit deschis despre motivul din cauza căruia nu a mers la parastasul tatălui ei. Vedeta a spus că nu poate retrăi suferinţa provocată de pierderea părintelui şi că nu este zi în care să nu-l aştepte să se întoarcă acasă.

"Tatăl meu m-a crescut. Este eroul vieţii mele. Pentru mine, el nu a murit. Eu îl aştept în fiecare zi la 12, pentru că atunci e ora la care venea el de la Tribunal. Imaginile cu el dinainte de moarte o să mă bântuiască toată viaţa. Dacă mie sau lui Laur o să ni se întâmple ceva, nu o să vreau ca copiii mei să mă vadă aşa. Eu am vrut să termin facultatea de Drept pentru că aşa a vrut el. Am vrut mereu să-l fac mândru de mine. Tot ce fac acum sunt pentru el. Mereu îmi spunea că eu sunt băieţelul lui. Când am momente grele în viaţa mea, stau şi mă uit la poză şi vorbesc cu el. Simt o linişte aşa mare când vorbesc cu el. El mereu este lângă noi", a spus Anamaria Prodan cu lacrimi în ochi la Antena Stars.
Mai mult decât atât, aceasta a mărturisit că soţul ei, Laurenţiu Reghecampf este copia fidelă a tatălui său şi exact bărbatul pe care acesta şi l-ar fi dorit pentru ea.

"Laur este miniatura tatălui meu: de la unghii de la maini, statură, mărimea de la pantofi, La fel cum se purta tata cu noi, aşa este şi Laur. Cred că după 13 ani de căsnicie foarte frumoasă cu fostul meu soţ, tata mi l-a trimis pe Laur. Laur este bărbatul pe care mi-l descria tata", a mai spus aceasta.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!