Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 4 august 2013

15 Fotografii facute la momentul potrivit

Datorita tehnologiilor actuale, este extrem de simplu sa facem fotografii. Avem aparate foto profesionale sau de amatori, telefoane mobile cu camere foto incluse cu multi megapixeli. Facem poze peste tot si salvam in imagini amintiri de-a lungul vietii noastre.
Fotografiile digitale sunt asadar la indemana oricui. Sa faci poze e mai simplu ca niciodata. Si totusi, sa faci poze mai deosebite, uneori nu este deloc usor. E nevoie de acel…Moment perfect, Ideal ca sa surprinzi ceva mai “altfel”. Iata mai jos cateva astfel de exemple.
Fara prea multe alte comentarii, sa lasam imaginile sa vorbeasca. Enjoy!
poze digitale facute la momentul potrivit 01
poze digitale facute la momentul potrivit 02
poze digitale facute la momentul potrivit 03
poze digitale facute la momentul potrivit 04
poze digitale facute la momentul potrivit 05
poze digitale facute la momentul potrivit 06
poze digitale facute la momentul potrivit 07
poze digitale facute la momentul potrivit 08
poze digitale facute la momentul potrivit 09
poze digitale facute la momentul potrivit 10
poze digitale facute la momentul potrivit 11
poze digitale facute la momentul potrivit 12
poze digitale facute la momentul potrivit 13
poze digitale facute la momentul potrivit 14
poze digitale facute la momentul potrivit 15

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

4 comentarii:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut daca vrei sa facem schimb de link-uri intra la sectiunea respectiva si lasa-mi un mesaj multumesc ca ne urmaresti.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne pare rau dar imaginile din articol s-au degradat la cel mai scurt timp il vom reedita pentru refacerea lui va multumim.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!