Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

luni, 31 decembrie 2012

Mesaje de anul nou 2013

MESAJE DE ANUL NOU: Ce le puteți scrie celor dragi la trecerea dintre aniAstazi v-am cautat niste mesaje de anul nou 2013 revelion pentru ca nu mai este mult si sunt sigur ca multi dintre voi vreti sa trimiteti un mesaj persoanelor dragi familia,prietenii sau mai stiu eu sper sa va ajute mesajele gasite de mine:

1.-Vine un uragan de fericire, dragoste si liniste cu urarea ca anul 2013 sa-ti aduca toate aceste lucruri.
Mesaj trimis de Cadou de Revelion

2.-Imi datorezi cadoul promis, dar nu mai poti sa mi-l dai pentru ca nu puteai sa imi faci decat unul singur, sa petreci prima secunda din Anul Nou alaturi de mine. La multi ani!

3.-In fiecare picatura a sampaniei pe care o bei in cinstea noului an sunt urarile mele de bine, pline de cele mai frumoase si calduroase ganduri! Un an minunat!

4.-Mult belsug si sanatate, sa-ti ofere Noul An! Multa dragoste in viata si s-aduni ban dupa ban!

5.-Un an nou mai fericit, Cu de toate garnisit, Sanatate si iubire Si cu multa fericire!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!