Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Cum sa ai un blog de succes


Poate de multe ori v-ati intrebat inainte sa va apucati de blogging cum o sa fac blogul sa fie acolo sus in google,yahoo,bing etc.. si cum fac sa am vizitatorii comentarii si dupa chiar sa am un venit din aceste treburii astazi m-am hotarat sa postez un astfel de articol din prorpie experiente eu am avut multe bloguri dar cel mai de succes este acesta l-am facut anul acesta si deja a prins bine cu lucrurile pe care le-am facut

1.Continut de calitate:

Cand o persoana cauta ceva pe internet cauta sa gaseasca un continut care sa-l ajute cu problema lui sau dilema credeti-ma ca nimeni nu vrea sa vada un blog cu postarii care nu sunt de calitate acea persoana cauta ceva bun care sa-l ajute si daca gasesti acolo sigur v-a reveni pe acel blog cat de curand si asta inseamna un vizitator care v-a veni periodic la voi pe blog si asta este un castig in articolele dvs. nu trebuie sa fie greseli gramaticale sa nu fie foarte lungi si sa fie la obiect asta conteaza.

2.Aspectul blogului:

Aspectul blogului este foarte important de ce? Pentru ca daca aspectul este frumos si simplu de folosit vizitatoriilor le v-a fi mai usor sa caute articolele dorite daca aspectul dvs. este urat si complicat nu v-a da bine ochiului si poate acea persoana nu v-a gasi ce cauta iar atunci pierdeti clar un vizitator nimanui nu-i place un blog cu un aspect urat si complicat.

3.Scrierea articolelor:

Pe un blog va dati seama ca articolele de calitate sunt foarte importante si bineinteles pe blog trebuie sa postati cat mai frecvent posibil cel mai bine ar fi 1 postare pe zi sau 1 la 2 zile daca nu aveti ideei mergeti pe afara plimbati-va sau stati pe net si sigur va, va veni o idee buna pentru un articol si este important la un articol sa fiti scurt si la obiect si fara greseli gramaticale

4.Widget-uri Social Media:

Widget-urile pe un blog sunt ca hainele la o persoana  deci este esential sa avem cateva widget-uri pe blog ,acele widget-uri pot ajuta vizitatorul sa caute mai usor pe blog si adauga un aspect mai frumos , social media la un blog nu este chiar asa de important dar va poate aduce vizitatorii eu unul nu prea folosesc social media,de fiecare data cand postati un articol puteti da un share pe facebook google+ sau twitter si asa puteti face rost de niste vizitatorii interesati de articolul dvs. si puteti pune pe blogul dvs butoul like/share tweet sau +1 de la google + ca vizitatorii vostri daca le place articolul sa poata da mai departe articolul pe social media.

Eu am urmat aceste modele facute de mine si am reusit sa fac blogul mare si este foarte important sa pui suflet in cea ce faci si sa faci cu pasiune ca altfel nu o sa reusesti sper ca v-am ajutat.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!