Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

miercuri, 17 octombrie 2012

Ce imi place la o fata

Nu aveam habar ce subiect sa fac astazi si am zis sa pun un subiect gen ce imi place la o fata daca vrei puteti sa spuneti si voi ce va place la o fata printr-un comentariu jos voi incepe sa spun ce imi place mie la o fata :

1.Cum arata:

Pentru a incepe o sa spun ca prima data  trebuie sa arate bine sa imi placa de ea asta sigur ma v-a atrage

2.Cum se poarta:

Conteaza si cum se poarta ca daca vorbeste ca de la stana sau se poarta ca la tara si sa aiba atitudine.

3.Sa nu fie pitipoanca:

Daca e pitipoanca e greu sa iti placa de ea mie sincer nu imi place sa fie o fata pitipoanca .

o sa ma mai gandesc ce imi place si o sa editez postarea daca vreti lasati un comentariu cu ce v-a place la o fata!  

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!