Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

miercuri, 4 iulie 2012

Download Naruto Shippuden ultimate impact pc

Naurto Shippuden ultimate impact:

 Multi dintre voi cred ca cautati jocuri cu naruto shippuden deoarce sunt interesante comice si dramatice am cautat putin ca si eu eram interesant de un joc cu naruto shippuden l-am gasit pe un site cu domeniu cu .ru deci din rusia am cautat si un tutorial pentru instalare pe youtube pentru ca este putin cam complicat uitati tutorialul:
Link download:Naruto ultime impact final pc! recomand sa traduceit pagina daca nu puteti o sa va explic cum sa-l downloada-ti dati jos si apar 4 chesti cu rosu dati pe a treia dupa dati pe prima sper ca v-am ajutat!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!