Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

marți, 24 iulie 2012

Ce fac eu vara

M-am gandit ca poate v-ar placea sa va scriu ce fac eu vara chiar daca am suntem pe la mijlocul verii o sa va spun ce am facut pana acum si ce probabil voi face voi face un rezumat

Rezumat ce fac eu vara:

  La inceputul verii eram fericit ca s-a terminat scoala ca orcine dupa cateva zile am fost cam plictisit ca n-aveam ce face.. am mai mers la un fotbal in rest in House.. au trecut zilele am mai fost pe la strand chiar des si acolo mai jucam un fotbal cu prietenii si cu necunoscutii ca nu tot timpul veneau amicii.

 Am fost si plecat putin pana undeva  cam 2 zile si m-am plictisit foarte tare... dupa acea am fost plecat la Ocna Sibiului la apa daca stiti unde e stiti ce misto este acolo mereu sunt multii oamenii si te poti distra okey chiar daca nu poti sari... dar este un ,,lac" din cate am inteles unde nu este sarata deloc in fine.. in rest ce am mai facut vara.. asta pot spune ca am jucat foarte mult fifa 2010 daca vreti sa-l downloada-ti full accesati acest link : FIFA 2010 FULL DOWNLOAD cred ca vara asta am vazut peste 130 de filme dar din toate acestea mea placut unul foarte mult se numeste ,,Ted 2012" este o comedie foarte buna si te tine mereu in suspans la unele faze daca vreti sa-l vedeti online intra-ti aici .

 Vara asta nu mi s-a intamplat nimic doar lucruri bune am invatat multe lucruri si parerea mea ca m-am maturizat si am invat mai multe despre blogging si am evoluat pot zice si cam atat pana acum....

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

4 comentarii:

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!