Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 6 iulie 2012

[4]Recomandari

            [4]Recomandari:

Salut am cam uitat sa va pun recomandarile joi asa ca, ca vi le pun astazi (vineri) voi face 4 recomandari  voi incepe asa cu:

1.Muzica:

In ultimul timp am tot ascultat o melodie faina cu titlul ,, eli vara rece,, feat ,,Kamelia este mai faina decat  vara nu dorm parerea mea si versurile sunt mai complexe la vara rece

2.Film

astazi m-am uitat la un super film adica nu chiar super dar ok pentru o vineri un film de comedie cu caini peisajele din acest film sunt foarte frumoase si tot timpul te tine in suspans si in ras 
Trailer:

numele acestui film este AirBud!

3.Vlogul adolescentilor

Am zis ca in recomandarile saptamanii sa vorbesc si despre vlogul care noi il sponsoriz-am pustii nostri au venit cu noi vloguri si chalang-uri pentru dvs. uitati un vlog de-al lor daca va place dati si voi un subscribe un comment si un like!

4.Jocuri video:

Daca n-ati vazut postarea aceasta Naruto shippuden ultimate impact vrea sa fac o recomandare acestu-i joc interesant cu o grafica foarte buna creat de Rusii Naruto serialul este creat de Japonezii dar jocul de Rusii ca sa nu mai vorbim atat am sa va las un tutorial cum sa-l instalati si linkul de download.
Instructiuni de instalare: 

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!