Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

luni, 11 iunie 2012

Accident tragic

SĂ NU-ŢI FIE GREU SĂ CITEŞTI!!!!!
"Mamă, am ieşit cu prietenii mei şi am mers la o petrecere. Şi mi-am amintit cuvintele tale : Să nu beau. M-ai rugat chiar fiindcă trebuia să conduc. Aşa că am băut doar răcoritoare. Am fost mândru de mine, fiindcă ţi-am ascultat sfatul. În comparaţie cu ceilalţi prieteni am făcut alegerea cea bună. Sfatul tău a fost corect. Când s-a terminat petrecerea, toţi şi-au luat maşina fără însă să fie în măsură să conducă în siguranţă….Eu însă eram sigur că sunt conştient. Nu puteam mama să-mi închipui ce urma să mă aştepte. Acum sunt culcat pe asfalt şi aud poliţistul să spună…Sângele meu e peste tot pe asfalt şi eu încerc din toate puterile să nu plâng! Aud doctorii spunând că nu voi reuşi să supravieţuiesc…Sunt sigur că celălalt copil care conducea nu şi-a dat seama cât de mult gonea…În concluzie, el se hotărâse să bea şi eu trebuia acum să mor…De ce fac asta,mamă? Dacă ştiu că vor distruge vieţi…?! Durerea pe care o simţ este ca şi când m-ar înţepa mii de cuţite. Spune-i sorei mele să nu se teamă şi lui tata să fie puternic. Cineva trebuia să spună acestui copil că nu trebuia să bea dacă conduce. Poate dacă ai lui îi spuneau, aşa cum ai făcut şi tu, acum ar fi fost în viaţa…Respiraţia mea se face din ce în ce mai slabă…şi începe să-mi fie frică, mamăăăă!!! Acestea sunt ultimile mele clipe şi sunt atât de disperat! Aş vrea atât de mult să te îmbrăţişez şi să îţi spun că te iubesc…Te iubesc mult, mama…Adio….”
Aceste cuvinte au fost scrise de o reporteră care a fost prezentă la accident. Băiatul în timp ce murea murmură aceste cuvinte…Reportera scria şocată… Şi ea însăşi a început o campanie împotriva conducerii sub influenţa alcoolului.
Sursa

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!