Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

joi, 21 iunie 2012

[3]Recomandari

 Dupa cum v-am promis si saptamana trecuta voi face in fiecare saptamanai niste recomandari cand apara recomandarile? Pai pot aparea joi sau cel tarziu vineri bun acuma sa incep cu recomandarile de saptamana asta:
1.o melodie care mie imi place foarte mult si prinde bine si e 100% pentru vara si pentru cei care vara nu dorm!

2.Am gasit niste videoclipuri amuzante care te si ajuta in acelas timp cu sfaturi sper sa va placa :


3.Saptamana trecuta am fost la Tg Mures la strand la (weekend) si am fost uimit cata lume era si ce frumos era asa ca am zis sa fac o recomandare pe tema asta pentru ca acuma este si (canicula) recomand strandul din Tg Mures (weekend) este un loc minunat unde va puteti relaxa uitati cum arata daca nati fost :
 

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!