Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 3 iunie 2012

[3]Duminica +1

  Cat am astepat sa vina caldura si insfarasit vine vin temeperaturi de peste 30 de grade astazi sa observat a fost o caldura.. e iti venea sa sari intr-un lac sau la un strand insa majoritatea sunt inchise sau chiar toate nu stiu cel putin unde stau eu este inchis si pentru ca a venit si caldura am zis sa postez niste bancuri + un videoclip haios de aia este la titlu [3] 2 bancuri si un videoclip so as putea zice si informatia.. dar nu o iau in considerare bun sa incepem am sa va pun primul banc :  
E razboi. Bula se ascunde intr-o fantana.Un neamt vrea sa faca la fel.Striga neamtul in fantana iar bul face pe ecoul:
Neamtul : e cineva acolo?
Bula: e cineva acolo?
Neamtul: mai bine ma duc in padure
Bula: mai bine ma duc in padure
Neamtul: mai bine arunc o grenada
Bula: mai bine te duci in padure!!! 

Bula si Politaiul

Se plimba Bula intr-o zi pe drum si se intalneste cu un politai si il intreaba:

-Cam cati ani de inchisoare primesti daca ii tai gatul unui politati?
-Pai depinde carui politai?
-Pai al dumneavoastra.
-Pai nici unul, ca til dau eu fara sa mil tai tu.

Si pentru final am sa va pun un videoclip haios :
ce contine in el? Pai este vorba despre niste accidente haioase din 2010 vizionare placuta :

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 comentarii:

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!