Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

marți, 27 martie 2012

Cum sa pui o poza pe net

Am gasit un nou site.. sa zicem asa mai mult ar veni hosting de imagini gratuit daca dvs. aveti o imagine in pc si vreti sa o puneti pe un blog forum site sau pe retele de socializare o puneti pe acest site.. ei o sa va dea un link si il veti pune pe acel site/blog/forum si va aparea imaginea dvs si totul este gratuit si nu dureza mult tot ce trebuie este sa aveti un cont pe acel site care se face foarte simplu in 2 minute sau 3
Puteti hosta orce fel de imagine la acest link : Puneti aici imaginea ta pe net!
Va inregistrati si va puteti pune cate imagini doriti dvs.!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 comentarii:

  1. Te privesc mereu doar ca pe-o amintire
    Esti in capul meu o simpla viziune
    Visez mereu la alea tale buze
    Si la al tau sarut
    Vreau sa te uit ,dar e prea mult

    Te simt mereu in jurul meu
    Te simt aproape de sufletul meu
    Esti aproape si totusi atat de departe

    Imi amintesc cum ai plecat
    Si mii de lacrimii
    In urma ta am varsat
    Imi aminesc si acum
    Nu te preface ca nu stii
    Cand ai plecat de mine ai uitat
    Ce dragoste a fost
    N-a avut nici un folos
    Nimic nu mai are rost

    RăspundețiȘtergere

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!