Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

vineri, 3 februarie 2012

Cum sa iti faci un blog mare

Buna eu intr-o zi ascuma o saptamana mam gandit sa imi fac un blog ... nu stima ce sa aleg wordpress sau blogger am ales blogger ca este mult mai util am inceput sa lucru la el uni zicea sa o las balta dar uite nu am lasato mi-am gasit o tema buna si am inceput sa scriu chesti interesante si unele mai putin dar cu ele am atras atentia pentru un blog bun va trb reclama, retele sociale si sa postati pe el sa nu il lasati asa..  neingrijit
puteti sa va faceti reclama pe facebook youtube click exchenge google + etc  dar pentru asta trebuie munca si uite dupa o saptamana dupa ce toti nu le pasa de blogul meu a avansat la aproape 800 de vizitatori si inca creste  datorita vointei mele sa nu renuntati nici o data la gandul dvs.  scrieti lucruri interesante nu prostii si oameni vor ramane pe blog inscireti-va in directoare web etc.. chiar daca sunt moarte aduc si ele niste vizitatori
dati mass-uri pe messenger facetiva reclama pe alte bloguri./forumuri si cu timpul ati sa vedeti ca avanseaza blogul dvs sper ca v-am ajutat o zi buna!   

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!