Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Top 3 Jocuri MMPORG

Astazi vreau sa va arat top 3 jocuri MMPORG
sa incepem este un top simplu daca am gresit ceva ma puteti corecta eu asa l-am facut pentru ca asa cred.. daca am gresit dati comment si scrieti ce am gresit si va fi modificat foarte rapid bun sa incepem!!!
pe locul unu se afla cel mai  faimos joc care este la ora actuala
1. World of WarCraft
pe locul 2 se afla un joc destul de bun din cate am auzit nu lam jucat....
2. Runnes of Magic
iar ultimul loc eu l-am jucat dar te obsedeaza..si noh o sa iti faca numai rau dar asa il consider eu poate alti il considera altcumva
3. Metin2 acest joc minunat cum zic unii eu nu il  cred asa are multa faima il joaca toata EUROPA UE deoarece te face sa te distrezi dar cand ai sa ajungi la nivel mai mare o sa va faca sa stati 24h pe zi cu pauze de masa

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!