Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

luni, 30 ianuarie 2012

Optimizează titlul blogului

Dacă ai fi pus să alegi între a nu optimiza nimic şi a optimiza un singur lucru din blogul tău, atunci ar trebui să alegi fără îndoială titlul. Motoarele de căutare acordă de altminteri o atenţie specială acestei balize.

Titlul unui blog trebuie să conţină cuvintele-cheie cele mai importante. În general este vorba despre numele blogului, urmat eventual de un mic slogan. Cuvintele cele mai importante trebuie să fie de preferinţă primele.

Este foarte important ca fiecare bilet publicat să aibă propriul titlu, conţinând la rândul lui un cuvânt-cheie sugestiv şi care să vă aducă vizitatori.

În ceea ce priveşte lungimea optimă a balizei TITLE, se spune că ar fi o medie de 60 de caractere, dar numărul lor diferă în funcţie de fiecare motor de căutare. N-ar strica să nu depăşiţi totuşi o limită de vreo zece cuvinte.

De exemplu, titlul acestui blog conţine două cuvinte-cheie: cum să şi blog. Este cât se poate de adaptat la conţinutul paginii, care îşi propune să oferesfaturi practice, de aplicabilitate imediată, în gestionarea unui proiect pe un blog. Schimbarea valorii gramaticale a substantivului blog într-un verb, ca şi sloganul, permit vizitatorului o memorare mai facilă.



SURSA TUTORIALUL-ONLINE

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!