Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

duminică, 29 ianuarie 2012

Google + Butonul +1


Cum sa adaugi butonul +1 de la Google pe site-ul tau Astazi, cei de la Google au lansat varianta butonului +1 care ofera webmasterilor posibilitatea de a include acest buton pe propriile site-uri. Initial, butonul +1 de la Google a fost introdus in martie si era disponibil doar pe paginile cu rezultatele cautarilor, insa acum Google a mai facut un pas important, oferindu-ne posibilitatea de a integra acest buton pe propriile site-uri.
Initial am fost sceptic cu privire la acest “feature”, insa, avand in vedere ca imi plac toate aplicatiile si programele dezvoltate de Google, am zis sa-i dau o sansa si butonului +1. Astfel, azi am facut un pas mic pentru mine, dar un pas mare pentru blogul OptimizareSEO.org si am introdus acest buton pe pagina principala si pe paginile cu postarile individuale. Am impresia ca acest buton incetineste timpul de incarcare al paginii cu vreo 1-2 secunde, insa il voi pastra o perioada de test, pentru a vedea daca lumea il foloseste si ce efect are pentru SEO si pentru trafic. In cele ce urmeaza iti voi prezenta cum iti poti adauga si tu butonul +1 pe blog.
Pentru a configura butonul si a obtine codul pe care trebuie sa-l introduci in paginile site-ului tau, trebuie sa vizitezi pagina de configurare a butonului+1 button tool on Google Webmaster Central. Mai intai alegi dimensiunea butonului. Eu am ales varianta Tall (60px) deoarece se integreaza bine cu butoanele de share pe Facebook si ReTweet. Apoi selectezi limba in care vrei sa fie afisat textul atunci cand esti cu mouseul deasupra butonului si textul care apare pe pagina ce se deschide dupa ce ai facut click pe buton.


Afla mai multe pe: http://www.optimizareseo.org/blog/cum-sa-adaugi-butonul-1-de-la-google-pe-site-ul-tau#ixzz1knkTQtaN

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!