Subscribe pentru ultimele noutati!

Va'multumim.

joi, 26 iulie 2012

Sunt plagiator?

     Salut pentru ca a intervenit ceva astazi postez mai repede un baiat care are blogul sebibu.info ma acuza de plagiat pentru o chiestiune banala Guest Post sebi are un blog bun care eu il citesc dar pentru o chestie asa banala sa faci zarva poate te-am copiat si ce? Am actualizat informatia daca te uiti daca vrei sa dai un click pe Guest Post de sus imi pare rau ca te-am copiat asa cum zici tu acuma informatia este actualizata dar pentru atata tot nu trebuia sa ma faci copil si in toate felurile uitati-va la imagine daca nu ma credeti:

Sebi inteleg ca erai nervos ca ai zis ca te-am copiat dar chiar asa sa ma faci? Sa iti fie rusine! Si sper ca am terminat cu chestia plagiat!  

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

5 comentarii:

  1. Frate te cunosc de 1-2 ani nici odata nu ai copiat/plagiat pe cineva , acest Sebi este un copil obsedat. Nimeni nu trebuie invinuit pt 2-3 cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg care este problema ta ? Pana la urma de ce faci toate chstiile ? de ce copii? asta nu inteleg eu ,mai ales de ce iti comentezi singur cu anonim.Nu ma intereseaza ce ai actualizat,din partea mea puteai sa nu schimbi nimic,dar oricum nu-i frumos ce faci.Pana la urma dao-n colo ca era un amarat de anunt,ca banuiesc ca te ducea capul sa faci si tu unul original !

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am spus pe blogu tau de ce am facut asta si sper ca am incheiat subiectul mersi

    RăspundețiȘtergere

Va rugam nu injuratii aveti un limbaj decent nu de messenger facebook fiti la subiect!